Längesen!!

tänk det var 2 år sedan jag var inne på min blogg!! om ni undrar hur min hund ser ut nu titta här

detta är (vad vi trodde) sista rundan vi gick ut med henne





här är hon lite trött(vid den tiden bilden togs så var vi på väg att sälja henne)




här också (vid den tiden bilden togs så var vi på väg att sälja henne)





här gosar jag med henne!! :)












här  gosar hon för sig själv












visst är hon bara VÄRLDENS SÖTASTE HUND!!!!!!!!!!!!!



















MVH/challe balle

Kommentarer
Postat av: charlie

jag glömde skriva att vi kom fram till att vi skulle behålla henne för vi älskade henne alldeles för mycket för att sälja henne :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0